Rasfat si confort

Pentru decoratiunile incaperilor conteaza mai multe aspecte, de la cum e asezata mobila, de la covoare si perdele, cuverturile si nu in ultimul rand lenjeriile de pat.
Lenjerii de pat bumbac le poti gasi pe cele cu imprimeuri care infrumuseteaza dormitorul si iti dau un grad de confort si rasfat.
Calitatea bumbacului este de 100%. Sunt variate modele cu flori, din cele cu imagini, chiar si cu dantela.
Imi aduc aminte ca pe vremuri se purtau asternuturile de bumbac si erau la mare cautare. Acum au aparut din nou insa cu mult mai frumoase si chiar iti confera o stare anume,  parca te simti mult mai odihnit atunci cand ai o lenjerie de pat frumos accesorizata si in plus de atat foarte pufoasa si moale. Sunt si lenjerii speciale pentru copii cu imprimeuri cu desene. Pe vremea mea asa ceva nu exista.
Aceste seturi se pot face cadou chiar si de casa noua, la nunti sau la botezuri. Este un cadou util pentru tinerele familii, pentru prieteni si membri de familie.
Am fost la mai multe nunti unde am daruit cate un set de de lenjerii de pat. Cred ca foarte multi au facut asta in multi ani. Avantajul gospodinelor este ca acestea se spala foarte bine si de asemenea se calca cu multa usurinta. Sunt foarte rezistente in timp si isi pastreaza textura si culoarea.
Lenjeria imprimata cu modele florale cat si alte modele incalzeste privirea si ambientul.
Poti comanda pe diverse dimensiuni, culori alb, crem, bej, mov, lila si multe alte culori, si chiar si diferite tipuri de tesaturi de la bumbac poplin la bumbac satinat.
Dimensiunile sunt si ele esentiale pentru cat ar fi nevoie sa incapa o pilota, o patura si pentru perne, de asemenea.
In vara aceasta sunt invitata la niste prieteni de casa noua si ma gandeam ce sa le daruiesc. Asa mi s-a intrezarit ideea unui cadou util si in plus foarte frumos.
Este cam greu la inceput de drum sa iti achizitionezi toate cele de folos plus ca alte variante de cadou nu prea mi-au venit. Stiu ca aparatura casnica de bucatarie si-au luat si niciodata o lenjerie in plus nu strica.

Cred ca va fi binevenit acest cadou si s-ar bucura.

2 comentarii:

Laura C. spunea...

Multumim!

Laura C. spunea...

Sunt foarte frumoase!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info