Cum ar arata o plimbare cu limuzina?

Am auzit de un concurs organizat de la cineva si poate va intereseaza si pe voi
- PREMIUL CEL MARE: O PLIMBARE DE VIS CU LIMUZINA DE VALENTINE'S DAY
- ALTE PREMII: Plimbare gratis cu limuzina de 8 Martie si vouchere de 30% REDUCERE (pentru toti participantii) pentru orice serviciu al Agentiei Visul Tau 
Cum ar arata o plimbare cu limuzina? 
Ori cu ocazia unui eveniment, fie ca ar fi unul din cel organizat in cadrul familiei, ori la invitatia unui proaspat cuplu casatorit.
Mi-ar placea sa fie o plimbare lina deoarece unele limuzine se deplaseaza cu o anumita viteza, iar ceilalti pasageri sa deguste o sampanie sau sa iau parte la grupul de burlacite, care isi serbeaza prietena care isi ia adio de la viata „libera” de pana acum. Acum fiind prinsa in lanturile iubirii.
Am mai vazut pe la tv cum unele vedete se rasfata in limuzine, insa conteaza foarte mult si compania. 
Daca as fi invitata nu as refuza neaparat pe acest considerent, ca nu mi-ar placea compania, poate doar ca grupul numeros daca ar fi format exclusiv mai mult mai tineri decat mine as considera ca locul meu nu este acolo si prin acest gest as aprecia varsta, tineretea si distractia lor.
Trebuie sa recunosc ca nu am fost pana acum niciodata la o plimbare cu limuzina, acum a devenit un obicei la nunti. Daca inainte in povesti tanarul print isi lua nevasta pe un cal alb, acum tinerii insuratei isi iau nevestele in limuzine la cate o plimbare facand un circuit de oras si pana la restaurant.
Norocul ar fi ca in miez de noapte in capitala traficul ar fi mai putin intens decat in zilele normale, asa ca ai avea sansele sa vezi orasul in toata splendoarea lui.
Multe obiective culturale sunt luminate acum, sunt multe firme luminoase ce fac din oras, nu chiar un oras al luminilor asa cum ne-am dori, insa sa incat sa arate precum un oras european. 
Exista si multe locatii de evenimente deosebite unde se cere eticheta si o primire pe masura in ceea ce privesc restaurantele.
Creeaza-ti din evenimentele de viata frumoase in momente de neuitat si placute alaturi de cei apropiati si cat si de cei dragi printr-o agentie organizare nunti.

5 comentarii:

Ella spunea...

Ha ha ha ha ... pe strazile astea inguste de aici nu prea intra limuzina... :)) Merci de provocare... sa vad cum largesc strada ptr o limuzina! :)))
pupici Ancuta!

Irina Sima spunea...

Mi-as dori o plimbare cu limuzina sa vad Bucurestiul noaptea in aceasta perioada cand orasul este impodobit frumos.

Personale spunea...

Strazile le stim cum sunt.
Cu ocazia aceasta poti avea garantat vouchere cu 30% reducere pentru orice inscriere in concurs la serviciile oferite de Agentie
Pupici

Personale spunea...

Va fi de Valentine's Day o alta seara de vis

Diana spunea...

Limuzina nu m-a incantat vreodata - mi se pare un... gest ostentativ. :) Nu, nu sunt strugurii acri! M-am plimbat cu limuzina (la doua nunti - una a fost cu muuuulti ani inainte de a deveni un obicei la nunti). :))

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info