Pentru putinul timp liber

Am gasit pe site-ul http://ideipentrucasa.ro/17-semne-de-carte-crosetate/ 17 semne de carte de crosetat unde puteti gasi diverse modele de la broaste la soricei si pisici :) 
Se spune ca lucrul de mana, cum ar fi crosetatul, tricotatul sau crearea de lucruri handmade deconecteaza foarte mult, iar daca aveti timpul ocupat la extrem il puteti face in weekend, insa aceste modele dupa cum mi-au confirmat niste amice sunt usor de realizat cam chiar intr-o ora.
De asemenea, exista multe tutoriale pe care le gasim cu totii pe net cu decoratiuni de iarna, pentru ca tot se apropie sezonul sarbatorilor.
Deocamdata pentru ca am vazut viralul pe retelele de socializare cu perdeaua decorativa, pe care o putem realiza din folie alimentara in care impaturim frunzele de toamna am incercat sa fac acest model dupa care ne apucam si de crosetat, ca sa ne mai destresam un pic si sa ne descretim fruntile.
Rezultatul perdelei :))) alaturat.
Modelele crosetate nu stiu cand vor aparea :D

2 comentarii:

Diana spunea...

Decoratiunea cu frunze si folie alimentara am facut-o si eu! Arata excelent! :)
"Lucrul manual" care-mi place cel mai mult este... puzzle! :)
Seara frumoasa iti doresc!

Laura spunea...

Semnele de carte arată minunat!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info