Don't Break My Heart- Vaya Con Dios

7 comentarii:

Minnie spunea...

Oldies but goldies...
Foarte frumoasa alegerea ta!

Cristi spunea...

Si mie imi place mult Vaya con Dios...

Anca spunea...

Minnie, multumesc de apreciere si mesajul este unul special
O seara buna!

Anca spunea...

Cristi- ma bucur ca va place alegerea mea din aceasta seara, veche dar actuala
O seara buna!

Fosile spunea...

Multumsc si eu!
De mult n-am ascultat melodia si chiar mi-a facut placere.

elly weiss spunea...

Nu prea stiu melodiile trupei. Pe aceasta chiar n-o cunosteam :)
Cam trista pentru sufletul meu si asa cam trist...dar e frumoasa.
Multumesc, Anca! :)

OchiiVerzi spunea...

Cei de la Vaya con Dios au melodii superbe, bune pentru oricine, vesele, melancolice ... o formatie superba. O zi frumoasa!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info